Hanna

Yoo :)
Jag heter Hanna och bloggar på denna bloggen :)
Bloggen handlar om Justin Bieber ..
OFC ;)
Lite Fakta om mig :)
♥  Jag heter Hanna
♥  Jag är 12 år
♥ Jag fyller år 13 september
♥ Jag Har inga djur
♥ Jag har sett Justin på riktigt ! ( 1 april , Bästa dagen ever )
♥ Jag har as hög bieberfever
♥ Jag är beroende av sims
♥ Jag har inte someday ;( Men jag ska köpa den när jag är i NY ! :)
Ja det är ju allt man behöver veta ;)
Jag ska försöka updatera så mycket som möjligt , För på min förra blogg ( Den handlade inte om justin) Så Var jag sämst på att updatera ... Men nu ska jag Vara grym på det!!!
Vi som bloggar på denna bloggen heter : Hanna , Wendela , Emma & Fanny .
Jag vet inte om dom andra kommer skriva om sej själva .. Men jag tänkte att de skulle vara bra x)
Adda mig på facebook HÄR !
Men om ni har Twitter följ mig gärna HÄR , Jag följer tbx , men då får ni skriva TEX : Follow back .. Eller något :)
Såhär ser jag ut .. NOHATE ;) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback